El Club

El Club Voleibol Vilafranca va néixer l’any 2009 amb l’objectiu de promocionar el voleibol i els valors que representa.

El Club Voleibol Vilafranca és una entitat esportiva sense ànim de lucre fundada al 2009 amb l’objectiu de promocionar la pràctica del voleibol a Vilafranca i a la comarca.

Des dels seus inicis el club ha experimentat un creixement exponencial i actualment el formem més de 120 persones repartides en 11 equips, del quals 3 estan competint a 2a Divisió Catalana.

Objectius

• Promocionar l’esport com a eina de salut, desenvolupant habilitats psicomotrius.
  • Potenciar el voleibol per a totes les edats i per ambdós sexes.
  • Promocionar el voleibol vetllant perquè deixi de ser un esport minoritari.
  • Potenciar la formació interna de jugadors per a esdevenir entrenadors al mateix club.
  • Gaudir fent esport.
  • Difondre valors com l’educació, el respecte, el treball en equip juntament amb la competitivitat esportiva.
  • Créixer com a club i formar jugadors i jugadores des de la base.
  • Inculcar els valors del club.

Valors

• Donar les mateixes oportunitats a tots els jugadors dins de la competició.
  • Respecte i tolerància amb els jugadors de l’equip i amb l’entrenador, tant propis com del contrari.
  • Esforç i superació individual i col·lectiva.
  • Fomentar la interrelació pares i mares-jugadors i jugadores-club.
  • Considerar com a prioritat el benestar i l’èxit col·lectiu enfront de l’individual.

• Puntualitat
  • Compromís en entrenaments i partits. S’ha de comunicar als entrenadors si no es pot assistir.
  • Anar uniformat, fent ús de les samarretes d’entrenament proporcionades pel club, ús de malles, xandall de club als partits oficials i ús de calçat esportiu adequat.
  • Jugar sense joies ni arracades llargues i portar el cabell recollit
  • Fer cas a l’entrenador, en cas contrari té potestat per aplicar accions disciplinaries correctives.
  • Si un jugador falta als entrenaments de la setmana sense causa justificada, pot ser sancionat al partit d’aquell cap de setmana, tot i hi haver d’assistir.
  • Entregar els fulls d’inscripció en el plaç establert per a assegurar-ne la plaça.
  • Cada jugador ha de portar una ampolla d’aigua als entrenaments per consum propi.
  • L’entrenador designarà una rotació de jugadors que hauran d’aportar un paquet de botelles d’aigua per consum de l’equip durant els partits oficials.
  • Tenir cura de les equipacions i tornar-les al final de la temporada. En el cas de causar baixa a meitat de temporada, l’equipació s’ha de tornar immediatament.
  • Tenir cura en tot moment de la imatge personal i la de club.